FOTOOBRAZ SAAL DIGITAL

Cześć! niedawno przedstawiałam Wam recenzję foto-książki wykonanej przez Saal Digital, tym razem poszli krok dalej i dali możliwość wykonania foto-obrazu! Mega fajna akcja w której warto wziąć udział:) Zawsze byłam za tym by wywoływać zdjęcia, niż trzymać je na dysku. Coś niesamowitego zobaczyć swoje zdjęcia w większym formacie niż 20x30! Pamiętam jak robiłam sesję córce sąsiadki, taką zwykłą-pamiątkową i ta postanowiła przelać je na płótno właśnie w formie takiego foto-obrazu - kiedy je zobaczyłam to aż mnie zatkało - tak bardzo mi się spodobało. Zdjęcie nie było jakieś nadzwyczajne, na komputerze też nie robiło większego wrażenia ale w tak dużym formacie robiło jedno wielkie WOW - powiedziałam wtedy sobie że w przyszłości gdy będę mieć własny dom to będę go chciała zapełnić takimi właśnie foto obrazami.

Własnego domu jeszcze nie mam, ale za sprawą tej fajnej akcji postanowiłam wziąć w niej udział i wykonać własny fotoobraz, Często fotografuję swojego chrześniaka, i to właśnie jego zdjęcie postanowiłam umieścić na obrazie jako pamiątkę:) Z racji tego że bardzo podobają mi się obrazy na płótnie innej formy nie brałam w ogóle pod uwagę ( choć jeśli miałabym robić zdjęcia na styl portfolio, wybrałabym zdecydowanie płytę PCV ) Zdecydowałam się na format 40x50. Płótno jest bardzo wysokiej jakości, starannie obite na drewnie i dobrze naciągnięte. Kolory zdjęcia odwzorowane w 100% (zdjęcia może tego tak nie oddają, ale na żywo-magia) co mnie bardzo cieszy bo zdjęcie takie jakie było na ekranie dokładnie w ten sam sposób zostało przelane na płótno - więc za to wielki plus. Po stworzeniu fotoksiążki wiedziałam że będzie to wysokiej jakości obraz no i się nie pomyliłam:) Z tyłu obrazu mamy nadrukowaną datę zamówienia, niektórym może przeszkadzać ale dla mnie pasuje idealnie. Gdy za kilka lat zechcemy sobie przypomnieć kiedy wykonywaliśmy taki obraz, nie będziemy musieli się domyślać. Stworzenie takiego fotoobrazu to dosłownie chwila, program jest na tyle intuicyjny że wszystko świetnie nam obrazuje i nie będziemy mieli większego problemu ze stworzeniem swojego projektu. Możemy dodawać różne efekty, ramki, dobierać tło. Ja się nie zdecydowałam na takie rzeczy ponieważ lubię prostotę i nie chciałam przekombinować, ale jeśli komuś się to podoba to naprawdę jest przeogromny wybór takich efektów:) Podsumowując produkt jest wart swojej ceny, warto zainwestować bo radość z efektu jest nie do opisania :)









fotoobraz: SAAL DIGITAL

0 comments.:

Prześlij komentarz

archives