FOTOKSIĄŻKA SAAL DIGITAL



Cześć! Dzisiaj mam do zaprezentowania swoją pierwszą fotoksiążkę! Moje skromne portfolio przelane na papier:) 
SAAL DIGITAL zrobiło bardzo fajną akcję, możliwość wykonania takiej fotoksiążki za darmo - a właściwie za napisanie recenzji na jej temat. Świetna sprawa, dla kogoś kto nie ma przekonania do tego typu produktów. Już wcześniej oglądałam się za stworzeniem takiego portfolio w wersji fizycznej , ale zawsze coś mi przeszkadzało - a to nie było czasu, a to to a to tamto! Podczas tworzenia tej książki największą i w sumie jedyną przeszkodą był dla mnie wybór swoich "najlepszych" zdjęć z których mogłabym ją wykonać. Jak wiadomo, cały czas pracuję na swoje portfolio i w tym przypadku pomyślałam sobie że i tak ciągle będzie mi się poszerzać i nie zdołam umieścić w książce swoich wszystkich zdjęć które bym chciała:) Wybrałam fotoksiążkę XG (ekstra gruba) o wymiarach 21x28 :) Okładkę wybrałam błyszczącą, ale na strony wewnętrzne zdecydowałam się na mat, z jednego prostego powodu - brak odznaczonych palców poprzez przewracanie stron! Sam projekt wykonywania książki poprzez aplikację Saal Digital przebiega bardzo intuicyjnie, aplikacja ta nie sprawia większych problemów więc każdy sobie z nią na pewno poradzi. Fotoksiązkę zamawiałam 29.06 a 6.07 była już u mnie w domu - czyli równy tydzień więc nie tak długo, zwłaszcza że przesyłka idzie zza granicy.  Co do wykonania fotoksiążki nie mam większych zastrzeżeń. Okładka bardzo miękka, kolory zdjęć świetnie odwzorowane i nie odbiegają od tego co widzę na ekranie komputera. Jedyne co, to troszkę ziarno "płasko" wyszło na jednym zdjęciu, ale aż tak nie rzuca się to w oczy więc przymykam oko. Piękne grube matowe karty, które z przyjemnością się ogląda. Myślałam, że przez wybranie grubszych kart książka będzie cięższa ale ku mojemu zdziwieniu okazała się lekka jak piórko! Ogólnie jestem zadowolona z jakości i wykonania tego produktu, sam fakt oglądania zdjęć w formie książki a nie na ekranie komputera to coś niesamowitego, więc każdemu kto interesuje się fotografią polecam wykonanie swojego portfolio własnie w takiej formie:) Akcja jeszcze trwa, także możecie się zgłaszać! Zapraszam:):) 










xoxo, dzejso0n

3 comments.:

  1. Fotoksiążka wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Good way of explaining, and good paragraph to get data on the
    topic of my presentation focus, which i am going to deliver in institution of higher education.

    OdpowiedzUsuń

archives