#XPRO2SHOW by FUJIFILM

Cześć wszystkim! 
Dzisiaj mam dla Was relację z wydarzenia które organizowało Fujifilm, a mianowicie #xpro2show!
Warsztaty zostały zorganizowane w Babce do Wynajęcia, przy ul. Młocińskiej 5/7 w Warszawie


Na tym wydarzeniu, mieliśmy okazję przetestować najnowszy sprzęt Fujifilm: 



a także INSTAX Mini 70, który był m.in do wygrania w konkursie na najlepsze zdjęcie z #xpro2show
INSTAX był dostępny we wszystkich wersjach kolorystycznych, ja akurat trafiłam na niebieski bo tylko taki został w kąciku.
Nic dziwnego, te aparaty były bardzo rozchwytywane! Później dorwałam już białego INSTAXA.
Jak można zauważyć na zdjęciu poniżej wyróżniał się on paskiem od SAILOR STRAP
Sailor Strap są to inaczej "sznury" które zostały wykonane ręcznie z plecionych lin żeglarskich.
Totalnie odbiegają od standardowych pasków do aparatu, myślę że właśnie to je bardzo wyróżnia:)
Chętnie bym taki przygarnęłą, a Wy? :)



Całe wydarzenie zaczęło się ok godziny 10:00
Ja, ze względu na dojazd dotarłam tuż przed 11:00 - co się okazało,
 nie spóźniłam się na przegląd portfolio na którym mi bardzo zależało! Ale o tym później:)
 Przy wejściu czekał na wszystkich gości poczęstunek - ciastka i napoje
to wielki plus dla organizatorów, ponieważ w większości rzadko kiedy 
na takich wydarzeniach można liczyć na jakieś przekąski
(wiadomo, nie jest to priorytetem na tego typu show, ale jest to bardzo miły dodatek)



Przez całe wydarzenie, dla wszystkich posiadaczy sprzętu Fujifilm był dostępny bezpłatny serwis.
Także każdy miał okazję wyczyścić matrycę, zaktualizować oprogramowanie itp:)


Po godz 11 zaczął się wykład, prowadzony przez Wojtka Wojtczaka.
Na tym wykładzie najbardziej mi zależało, ponieważ interesuję się głównie fotografią mody.
Zaraz po tym przeszliśmy do działania na plan zdjęciowy, gdzie odbyła się sesja fotograficzna pod okiem pana Wojtka. Przez całe show, do dyspozycji była modelka  Carla Sonre 


Teraz pokażę trochę zdjęć "od kuchni"










Właściwie są to moje jedyne zdjęcia z tej sesji, bo chyba jako jedyna nie miałam ze sobą swojego profesjonalnego sprzętu fotograficznego, tylko telefon pod ręką HAHA
no i dostępny X-PRO2, także dorzucam jeszcze kilka strzałów z tego cacka:






pod względem jakości jak dla mnie SZTOS!

Po sesji można było osobiście porozmawiać z panem Wojtkiem, pokazać mu swoje prace i dać się ocenić z tej bardziej profesjonalnej strony. To właśnie lubię w takich wydarzeniach, że można pokazać swoje prace bardziej doświadczonym ludziom, którzy chętnie wypowiedzą się na temat Twojej twórczości. Dadzą kilka cennych wskazówek i podpowiedzą czy idziesz w dobrą stronę. Ja na konsultacji dowiedziałam się kilku ciekawostek a także błędów jakie do tej pory popełniałam:)


W międzyczasie przechadzając się po pomieszczeniu, na ścianach mogliśmy oglądać wystawę fotograficzną ze zdjęciami Pawła Kosickiego, Tomasza Lazara, Wojtka Wojtczaka jak również zagranicznych fotografów m .in Davida Alana Harveya


Później odbyły się wykłady z  Tomaszem Lazarem, które także były dla mnie inspirujące
Opowiadał on o swojej wizycie w Los Angeles, jak również o Fashion Weekach na których miał przyjemność fotografować większość pokazów!
Następny wykład był z  Pawłem Kosickim, na którym niestety nie mogłam już zostać.

Przez całe show trwał konkurs, na najlepsze zdjęcie ze spotkania.
Konkurs polegał na tym, aby zaraz po wydarzeniu zamieścić zdjęcie swojego autorstwa
w serwisie Facebook lub na Instagramie z hasztagiem #xpro2show
Do wygrania był INSTAX MINI 70.
 To jedyne co trzeba było zrobić.Ja wrzuciłam tylko dwa zdjęcia:)
Jakie było moje zdziwienie gdy wstaję następnego dnia rano i widzę oznaczenie, że dzejso0n zdobywa nagrodę za najlepsze zdjęcie. Zdjęć ze spotkania było mnóstwo, a FUJIFILM doceniło najbardziej moje zdjęcie. Jestem im bardzo wdzięczna i z tego miejsca chciałabym im jeszcze raz serdecznie podziękować!


tutaj wygrane zdjęcie:


Moje wrażenia na temat całego show? Nie do opisania, lubię takie wydarzenia - można poznać ciekawych ludzi którzy także "siedzą" w tej branży.
Przetestować najnowsze aparaty i obiektywy, ogólnie miło spędzić czas.
Jedyne co mnie zastanawia zawsze na takich wydarzeniach, to gdzie są Ci wszyscy młodzi "Imię Nazwisko Photography" którzy po założeniu fanpage na facebooku uważają się za fotografów? Oczywiście, bez urazy - ale zawsze na tego typu spotkaniach/warsztatach pojawiają się (z tego co zauważyłam) ludzie 30+. Wszyscy mniej lub bardziej związani z fotografią ale jednak. Za to młodych osób ( w wieku 20 lat ) mogłam wyliczyć na palcach jednej ręki. I to nie mówię tylko o tym wydarzeniu, ale biorę pod uwagę wszystkie warsztaty na których miałam okazję być.
Bardzo ciekawe i zastanawiające zjawisko. Zapraszam do dyskusji!

Na koniec dodaję wspólne zdjęcie wszystkich uczestników #XPRO2SHOW :)


Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam moją "skromną" relacją! 
Dziękuję tym którzy wytrwali do końca,
oby więcej takich wydarzeń! :D



XOXO, DZEJSO0N




0 comments.:

Prześlij komentarz

archives