INSTAX mini 70

Hej! Dzisiaj chcę Wam zaprezentować najnowszy model aparatu Instax,
 który wygrałam w konkursie Fujifilm na najlepsze zdjęcie z #xpro2show 

INSTAX MINI 70
Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych: Canary Yellow, Island Blue i Moon White
Ja wybrałam tę ostatnią wersję:) 
Do aparatu dostałam dodatkowo 2 wkłady, które pozwalają na wykonanie 20 zdjęć. 
Instax mini 70 posiada 3 tryby fotografowania: krajobraz, makro i selfie. 
W trybie makro możemy zrobić zbliżenie już 30 cm od fotografowanego obiektu.
 Gdy przełączymy na tryb selfie (z którego chyba najbardziej się ucieszyłam :D)
 aparat automatycznie dostosowuje punkt ostrości do odległości fotografowania,
 a lusterko umieszczone przy obiektywie pozwala na dobranie odpowiedniego kadru!
Dzięki funkcji automatycznej kontroli ekspozycji, nie trzeba się martwić że zdjęcie wyjdzie nam zbyt ciemne. 
"Złożenie" aparatu trwa dosłownie 5 min, musimy włożyć tylko dwie baterie litowe,
 które mamy dołączone do zestawu, zaczepić pasek oraz załadować film - to wszystko!

możemy się cieszyć szybkimi fotkami :-)))














0 comments.:

Prześlij komentarz

archives