11/02


kolejna sesja z Wrocławia, tym razem z przesympatyczną Weroniką Figurą! 
sesja w plenerze, wietrznie i mroźno ale dałyśmy radę!
 efekty współpracy możecie zobaczyć poniżej:






















co myślicie? :D

zapraszam Was również na mój fanpage:)

EDIT: zdjęcie na 500px trafiło do POPULAR-to juz moje drugie zdjęcie! mega miłe uczucie :)


WERO by dzejso0n :DPODOBA SIĘ ? LIKE (y) dzisiaj już cała sesja wlatuje na bloga! zapraszam serdecznie do oglądania <3
...
Posted by dzejso0n on 11 luty 2016







EDIT: zdjęcie na 500 px trafiło do POPULAR -to już moje drugie zdjęcie! mega miłe uczucie <3 nbsp="" p="">





girl on the stairs II by dzejso0n DZJSN on 500px.com

2 comments.:

  1. Cześć ! napisałam do Ciebie w wiadomości prywatnej na maxmodels ! Interesuje się modą, studiuje dziennikarstwo mody i stylu, mam w głowie wiele pomysłów, nie mam możliwości sama ich zrealizować ze względu na sprzęt głównie. Jeśli chcesz mieć nowy wpis na bloga to zapraszam

    OdpowiedzUsuń

archives