PLAŻOWA AKADEMIA FOTOGRAFII / EFEKTY

Czeeeeeeść Wam!
 dzisiaj przybywam do was z gotowymi zdjęciami z warsztatów, o których pisałam w poprzedniej notce :) szczerze? nie sądziłam że tak szybko uda mi się je ogarnąć! A to wszystko za sprawką 500px! dlaczego? już tłumaczę. Zaraz po napisaniu poprzedniego posta, postanowiłam wrzucić zdjęcie "zapowiadające" sesję na swoje inne profile, które prowadzę. M.in był to właśnie profil na 500px, który jak wiemy cieszy się ogromną popularnością wśród fotografów:) Jakie było moje zdziwienie, gdy następnego dnia rano przeglądając skrzynkę pocztową, trafiłam na maila od 500px. W treści znajdowała się informacja, że moje zdjęcie osiągnęło puls 70 i  tym samym przechodzi z FRESH na UPCOMING. Byłam w szoku, bo dotychczas zdjecia jakie wrzucałam miały maksymalnie puls 40 ( czyli po prostu były słabe, haha :D ) No nic, minęła może godzina, góra dwie dostaję kolejnego maila z informacją że zdjęcie trafiło własnie do POPULAR bo osiągnęło puls 80! No byłam delikatnie mówiąc w szoku, ponieważ nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odbioru tego zdjęcia, zwłaszcza że długo nad nim siedziałam i zastanawiałam się czy lepsze będzie z ziarnem czy może jednak bez. I tak oto moje zdjęcie figurowało na POPULAR pośród innych, naprawdę przewspaniałych zdjęć przez 24h! Dla kogoś może to nic wielkiego, ale dla mnie to już taki malutki, osobisty sukcesik ;)ta stronka naprawdę jest fantastyczna! Zajrzyjcie na nią koniecznie i pooglądajcie prace innych uzdolnionych fotografów :)  Odsyłam również do linka, z wyjaśnieniem o co dokładnie chodzi z pulsem bo może nie każdy wie 500px / 500px-PULS
 Nie rozpisując się już dłużej, powiem tylko tyle że dostałam po prostu mega power do tego by jak najszybciej ogarnąć te zdjęcia:)  każdą wolną chwilę, pośród codziennych obowiązków i pracy zawsze poświęcam na obróbkę zdjęć i zazwyczaj schodzi mi się z tym do tygodnia, a tu prosze 3 dni i są gotowe!
 można? można!
 oby częściej trafiały się takie powerki :D haha


xoxo!











(zdjęcia nie pochodzą z aparatu warsztatowego, jest to materiał wykonany własnym aparatem)

0 comments.:

Prześlij komentarz

archives