11.06.2016 / LEICA WARSAW DAYS !

Hej! :) W sobotę 11.06.2016 byłam na Leica Warsaw Days! Co prawda całe wydarzenie zaczęło się już w piątek (10.06) ale tego dnia nie mogłam uczestniczyć ze względu na to, że miałam sesję dla agencji, o której opowiem w następnym poście! Wszystko odbywało się w warszawskim Leica Store na Mysiej 3. Spotkanie zaczęło się od wprowadzenia, zapoznania z systemem, prowadzącymi itp. Zostały zaprezentowane aparaty, które później każdy mógł wypożyczyć na test. Ja do testowania wybrałam model X. Bardzo fajna opcja, bo tak naprawdę"za friko" możemy sprawdzić możliwości sprzętu w praktyce, spędzić kilka godzin z aparatem, a nie tylko kilka chwil w sklepie. Później odbyła się sesja pokazowa, którą prowadził fotograf Michał Massa Mąsior. Mogliśmy zobaczyć pracę zawodowca od kulis. Pokazał nam jak pracować przy świetle ciągłym,z dynamicznymi modelkami. Ogólnie przekazał wszystkim dużo wiedzy na temat sesji studyjnych, a także kilka przydatnych wskazówek dla fotografów:) Poniżej mam dla Was fotorelację z całego wydarzenia, pierwsze kilka zdjęć wykonane standardowo telefonem, kolejne zostały zrobione Leicą którą zgarnęłam do testów :) 

zapraszam do oglądania!






poniższe zdjęcia zostały wykonanę Leicą X (typ 113)


















XOXO DZEJSO0N

0 comments.:

Prześlij komentarz

archives