MERCEDES BENZ FASHION WEEK POLAND

dzięki maxmodels.pl miałam przyjemność uczestniczyć w ogromnym wydarzeniu a mianowicie
MERCEDES BENZ FASHION WEEK POLAND
dla mnie każde takie wydarzenie, to szansa na dobre fotki! a także szansa na poznanie się z ciekawymi ludźmi:) fajne przeżycie, które na pewno zapamiętam na długo. Udało mi się zająć świetne, idealne wręcz miejsce zaraz obok ludzi pracujących dla Getty Images!! nie pytajcie jak się czułam z moim biednym "małym" Nikonem (z kitowym obiektywem) a ich mega lufami i sprzetem wartym kilkanaście tysięcy zł! pocieszające jednak było to, że oni także pracowali na Nikonach <3 comment-3--="" nbsp="">

 poniżej zamieszczam zdjęcia z wybiegu:) 
trudno mi jakkolwiek ocenić moje prace, stwierdzam że kompletnie nie nadaję się na takiego fotografa - to raczej nie moja bajka, zdecydowanie bardziej odnajduję się w indywidualnych projektach:) 





















0 comments.:

Prześlij komentarz

archives