19.05

Hello! dzisiaj foteczki backstage'owe warsztatów, w których miałam przyjemność uczestniczyć! ponad miesiąc temu zgłosiłam zdjęcia swojego autorstwa na konkurs organizowany przez TODOBRYKURS i HELION, w którym do wygrania był bezpłatny udział w kursie. 24 kwietnia otrzymałam wiadomość że wytypowali spośród 1024 zgłoszeń osobę która wygrała.Postanowili także wyróżnić 5 osób, w tym mnie! Pomijam fakt że zwracali się do mnie per pan(faktycznie ksywka dzejso0n może być bardzo myląca :D )ale ucieszyłam się i postanowiłam skorzystać z zaproszenia na ten kurs. Spędziłam 2 dni w towarzystwie przesympatycznych osób! Miałam okazję wzbogacić swoje portfolio o nowe zdjęcia, które robiliśmy modelce profesjonalnym sprzętem. Każdy z uczestników miał szanse pracować na planie zdjęciowym, każdy miał także swoje "5 minut". Pierwszego dnia zabraliśmy się za realizowanie sesji, natomiast 2 dnia przeglądaliśmy swoje prace i wybieraliśmy te najlepsze. Na dniach na fanpage'u TODOBRYKURS pojawią się efekty naszej pracy, a dzisiaj pokażę wam kilka zdjęć jak to wszystko wyglądało od środka!















0 comments.:

Prześlij komentarz

archives